sobota, 22 stycznia 2011

W fioletach

 Karteczka walentynkowa powstała w odpowiedzi na wyzwanie #17 w Twórczym Pokoju, gdzie inspiracją miał być wiersz G. Zielińskiego:   " Czy wiesz, co to miłość..." Ja odpowiadam skróconym cytatem  A. de Saint Exupry'ego:
"Kochać to nie znaczy patrzeć na siebie nawzajem, lecz razem w tym samym kierunku".
Dodatkową wytyczną miało być nieużywanie czerwieni - ja postawiłam na skrzące się fiolety z niewielką ilością różu.
 Scrapińcowe zawijaski potraktowałam magikiem i posypałam brokatem ( klej i brokat dostępne za świetną cenę w Wycinance:) Na ich blogu  znajdziecie również mnóstwo innych sposobów na ozdabianie tekturowych elementów.


6 komentarzy:

  1. Urocza i słodziuchna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i delikatna tak jaka powinna być :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna:):)
    dziękujemy za udział w wyzwaniu ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Natka I love your easel card, Thank you so much for joining in my candy giveaway. Good Luck Crafty Hugs Tina

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna!!! te miśki zawsze mnie rozczulają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!