poniedziałek, 17 stycznia 2011

Dla Danielka / Für Daniel

 Znajomym urodził się synek i na tę okazję (na długo przed rozwiązaniem:) kupiłam w Lemonade stempelek z wózkiem, zawieszkę stópki, chciałam też wykorzystać od dawna zalegający  tag. Do stempelka pasuje moim zdaniem tylko brązowy tusz, miałam tylko skrawek seledynowo-brązowego papierka, który by nie wystarczył na całą kartkę (a wymyśliłam sobie format A5), więc postempelkowałam sobie folią babelkową  otrzymany od Niewielkiej śliczny seledynowy arkusz, wszystko połączyłam i oto efekt moich nocnych zmagań:
Meine Bekannten haben Nachwuchs bekommen und zu diesem Anlass (noch lange vor der Entbindung:) kaufte ich mir bei Lemonade einen passenden Stempel, Anhänger und wollte endlich den Tag verwenden. Zu dem Stempel passt meiner Meinung nach nur die braune Tusche, aber ich hatte nur einen Fatzen von hellgrün-braunem Papier und so musste ich noch einen Bogen mit Hilfe von Luftblasenfolie stempeln. Ich habe alles zusammengefügt und das ist der Ergebnis von meinen nächtlichen Bemühungen: 


6 komentarzy:

  1. Piękna karteczka, zachwycająca, bardzo podoba mi się ten papier:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszła, fajnie skomponowana!

    OdpowiedzUsuń
  3. This so very pretty...love the colors and that sweet image!

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt zmagań świetny! Bardzo fanie wygląda ten ulepszony papier :)
    Dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!