środa, 18 lipca 2012

Małe słodkie conieco...

Witam wszystkich serdecznie!
W ramach mojej środowej inspiracji dla Craftfuna wykonałam niewielkich rozmiarów (A 6), poręczny przepiśnik, ozdobiłam go tradycyjnie przeszyciami, wstążeczkami z Rapakivi, wykrojnikową serwetką pochodzącą z wymianki z Madzik.

Als meine Mittwochsinspiration fuer Craftfun schaffte ich dieses kleine Rezeptbuch (A6 Format). Den Umschlag habe ich etwas durchgenaeht, mit bunten Baendchen von Rapakivi, Stanzserviette und -Muffin geschmueckt.


W środku umieściłam 50 sztywnych kartek w seledynowym kolorze.

Drinnen 50 dicke Karteikarten in hellgruen.


Napis z tego zestawu pokolorowałam po prostu żółtym mazakiem i pokryłam glossy accents.

Die Aufschrift kommt aus diesem Set und wurde einfach mit dem gelben Filzstift koloriert und schliesslich mit Glossy Accents bedeckt.

Pozdrawiam życząc słoneczka

Liebe Gruesse von

 Natka

6 komentarzy:

  1. Słodko, kolorowo i jak zwykle ślicznie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne - fiolet i żółty!!! Po prostu uwielbiam! Świetny przepiśniczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny, cudny, cudny. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh wow super Idee. Gefällt mir sehr gut deine Kreation.
    Da wird sich deine Tochter bestimmt sehr gefreut haben.
    Heisst Przepisnik Rezept ?
    Danke für deinen lieben Kommentar und herzliche Grüsse aus der Schweiz.
    Melanie-Jane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, Melanie-Jane! Es heisst genau: Rezeptbuch!

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!