czwartek, 28 czerwca 2012

Ślubna kopertówka w narodowych barwach:)

Witam wszystkich!
Tkwię jeszcze po uszy w produkcji podziękowań dla nauczycieli, znalazłam jednak chwilkę, żeby wrzucić dla odmiany ślubną kopertówkę zrobioną kilka dni temu na moją środową inspirację dla Craftfuna.


Życzenia umieściłam w ozdobnej floresowej ramce, którą potraktowałam znowu białym lakierem do paznokci - świetny patent - pięknie błyszczy i szybko schnie!


Kopertówkę posyłam na czerwono-białe wyzwanie w Scrapbutiku oraz na
Bastelmuhle Challenge #39 Rote Rosen

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Kartka jak zwykle śliczna, a z tym lakierem to mnie zainspirowałaś...ćwieki malowałam...ale ramek jeszcze nie, dzięki:) muszę spróbować.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sieht sehr romantisch aus. Lieben Dank für die Teilnahme an der Bastelmühlen-Challenge.
    LG Petra

    OdpowiedzUsuń
  3. That is so beautiful. Thanks for joining us at the Bastelmühle.
    Hugs, Uta

    OdpowiedzUsuń
  4. klasse
    Vielen Dank fürs mitmachen bei der Bastelmühle
    Cathi

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderfull card creation!
    Thanks for playing with us at Bastelmühle

    LG
    Michaela

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!