czwartek, 17 maja 2012

Zestaw dla mamy

Witam wszystkich!
Już od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem zamówienia kolekcji Hectic Eclectic ze Scrapakivi, ale gdy zobaczyłam w sklepie zestaw kubeczków opakowany w pudełko z motywem żyrandoli, musiałam go po prostu kupić, gdyż idealnie pasował do papierków, no i z zamówieniem też nie mogłam dłużej zwlekać...


Z zestawu stworzyłam kartkę typu tent, czyli namiocik, jako baza posłużył mi ten arkusz papieru - świetny, bo w formacie 30x30 cm, czyli bez resztek można zużyć go do stworzenia dwóch kwadratowych kartek. 


Do podkreślenia motywu wykorzystałam piękną wiktoriańską ramkę z craftfuna, inne dodatki typu kwiatki czy zawijaski wydały mi się zbędne, więc z nich zrezygnowałam.


Żeby dopełnić całości dodatkowo ozdobiłam torebkę na prezent, wykorzystałam duży motyw żyrandola, który na kartkę wydał mi się zbyt duży, a do torebki dopasował się idealnie.


 Kropkę nad "I" postawiłam przywiązując taga, stemplowane motywy pochodzą z zestawu Viva Decor (na odwrocie taga jest odbity żyrandol). Fioletową tasiemkę wygrzebałam na pchlim targu, więc zgłaszam mój komplecik na wyzwanie Hopmartu - Szuflada Babuni.

3 komentarze:

  1. Witaj
    No Twoja Mama będzie zadowolona,świetny pomysł i wygląda znakomicie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest cały komplecik :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu HopmArt

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik, podoba mi się zestawienie koloru fioletu i zieleni :)
    Dziękujemy za udział w zabawie HopmArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!