piątek, 28 października 2011

Jak długo facet jest młody?

Dopóki podoba się młodej kobiecie... Tak przynajmniej stwierdził Goethe!
Poleci do Austrii na urodziny męża mojej serdecznej przyjaciółki. Wykorzystałam tutaj grę słów, ponieważ solenizant ma na nazwisko Jung i dzięki temu pozostanie zawsze młody, tym bardziej, że Marzenka nosi to samo nazwisko i jest od niego o kilka lat młodsza. Mam nadzieję, ze aluzja zostanie właściwie zrozumiana...
 Kartka wykonana na wyzwanie Scrapińca: Kwadrat z tekturką
oraz na wyzwanie # 11 "Z cytatem" Scrappasji, (zostały użyte m. in. papierki z zestawu Sweet Owl - w kropki i w środku brązowy),
a ponieważ użyłam także lemonadowego papieru  z kolekcji vineyard i znajdują się na niej liście (nie stanowią wprawdzie głównego motywu), to zgłaszam ją na wyzwanie # 29 "Zbieramy liście"

10 komentarzy:

  1. Świetna myśl!!! Muszę zapamiętać:) Bardzo ładna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow Natka I love that colour combo...stunning card
    Mina xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe hasło i zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak z innej beczki trochę, zapraszam do mnie po wyróżnienie: http://jelonkaa.blogspot.com/2011/11/270-ojejku.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Hallo! Wow, diese Karte sieht wunderschön aus, Natka! Danke für Deinen lieben Kommentar! Liebe Grüsse, Vanessa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!