sobota, 23 lipca 2011

Pół metra... / Halbes Meter...

...miłości dla nowożeńców, bo tyle ma ta kartka po rozłożeniu! Pozostało mi trochę ścinków z ostatniej kartki, dołożyłam kilka innych, znalazłam kwiatka w tym kolorze, Dominika pochlapała kawą papier z odbitymi nutkami, mąż przyciął mi bazę, bo ja nie potrafię ciąć prosto nożyczkami, a mój trymer przycina tylko do rozmiaru A3 i karteczka gotowa!
 ... Liebe für das Brautpaar, denn so lang ist diese Karte! Es sind mir ein paar Papierfetzen in bordeaux nach der letzten Karte übrig geblieben, ich fand einige andere, Dominika bespritze das  mit Noten bestempelte Papier mit Kaffee, mein Mann schnitt mir Karton zu, denn ich kann mit der Schere nicht gerade schneiden, und mein Trimmer scneidet nur bis zu A4 Länge. Und so enstand diese Karte!



5 komentarzy:

  1. kartka świetna! a praca nad nią zbiorowa, jak widzę ;) nie ma jak rodzinna twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna -to serce jest piękne..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poszalałaś KOchana!!!! Śliczna jest

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!