środa, 8 czerwca 2011

Sezon na truskawki...

 rozpoczęty, więc na moją kartkę trafiło Truskawkowe Ciastko - bohaterka ulubionej kreskówki mojej Majki. Już od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem zrobienia kartki schodkowej, ale jakoś nie miałam pomysłu, co umieścić na schodkach. Kartka wykonana według kursu Brises, nie była prosta, ale chyba było warto się pomęczyć, bo Maja jest oczarowana.
 Ze względu na motyw dziecięcy zgłaszam ja na wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego
i na Kindergeburtstag bei Irishteddys
na Lemonade Challenge # 20 - świętujemy Dzień Dziecka


5 komentarzy:

  1. jest rewelacyjna! masz rację, warto było się pomęczyć, efekt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. no rewelacyjna...nie to ze się powtarzam :).....ale jest przesłodka i taka wesoła!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna, po prostu zapiera dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very cute Card ;)

    LG
    iris

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodka i urocza karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Lemonade :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!