poniedziałek, 28 lutego 2011

Po zlocie

Jestem jeszcze pełna wrażeń po sobotnio-niedzielnym (jak dla mnie tylko sobotnim) spotkaniu Zimowych Dolnośląskich Warsztatów Craftowych. Dziękuję ekipie Kwiatu Dolnośląskiego za zorganizowanie tego ogromnego przedsięwzięcia. Było mnóstwo pokazów, wyzwań, warsztatów.... Fajnie było poznać osobiście dziewczyny znane tylko z netu - bezcenne!
 Jestem tu z tyłu po lewej, chociaż w pierwszej chwili myślałam, że po prawej (a to łudząco na zdjęciu z profilu do mnie podobna Katarina:). Więcej fotek znajdziecie tu.

Za przywiezioną wielkanocną kartkę (z posta poniżej) otrzymałam od Pani Małgorzaty Merder-Mazurkiewicz cudny zestaw papierków jej projektu z pięknymi koronkami, przydasiami oraz zachętą do zwiedzenia Doliny Baryczy:

A za identyfikator:
 wręczona została mi nagroda sponsorowana przez sklep Scrapuj.pl
 w postaci stemplującego dziurkacza MS z moim ulubionym motywem babeczki:


Na wyzwanie mapkowe zrobiłam taką banalną karteczkę, za która otrzymałam piękny zestaw wykonany przez Katrinę:

oraz zestaw czesanki od Manualnie.pl
Jeżeli coś z tymi nagrodami pomieszałam, to przepraszam (i proszę o sprostowanie). Zostałam nimi w krótkich odstępach czasu dosłownie zasypana i sama do końca nie jestem pewna, co za co!. W każdym razie wszystkim oceniającym oraz sponsorom serdecznie DZIĘKUJĘ!

 Wzięłam również udział w warsztatach sutaszowych prowadzonych przez Calistę, u której jeszcze dzisiaj do północy można zapisać się na candy.  Miałyśmy wykonać bransoletkę, ale przerobiłam ją w domu na takie coś, jeszcze nie wiem, co to będzie: broszka, czy wisiorek, może dorobię do kompletu kolczyki, bo troszkę materiałów mi zostało.

12 komentarzy:

  1. Zestawik zrobiłam ja - Katrina. ;) A był nagrodą za pracę na wyzwanie z mapką, czyli właśnie za tę wspomnianą kartkę - tak mi się przynajmniej wydaje, bo szczerze mówiąc było tak dużo nagród, że też mi się już wszystko pomieszało. :P :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Za to nagroda od Gosi była chyba za kartkę wielkanocną, którą przywiozłaś ze sobą, a nie za tę kartkę zrobioną na miejscu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, już poprawiam. No i dziękuję za piękny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci ten sutasz dalej wyszedł :) bardzo ładnie i pomysłowo. Dziękuję za udział w moich warsztatach i życzę wielu kreatywnych dalszych prac.

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi :) również fajnie było CIę poznać! A do szpinaku natkę pietruszki zawsze można dodać :) hihi i jeść z pierogami, czemu nie :) :)) kibicuję Tobie i Twoim dzieciakom!

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę jak to się można na takich warsztatach obłowić nagrodami - gratulacje!!! I jakże zazdroszczę nagrody w postaci niezwykłe dziurkacza i w dodatku stemplującego ach... i jeszcze w takim smakowitym kształcie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, pięknie, zazdroszczę. Widać,że fajnie się bawiłaś, a identyfikator przygotowałaś...bombowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Natka i Domka królowały w konkursach :D Bardzo miło było Cię spotkać i do zobaczenia następnym razem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo miło było Cię poznać:) dziękuje za pokaz koperty i wyjaśnienia wszystkiego:)Jesteś wspaniałym talentem:)
    dzianga

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miło było poznać Ciebie i Dominikę :)
    Fantastyczne rzeczy robicie, więc nie dziwię się, że tyle nagród zebrałyście :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Natka, patrząc na zdjęcie od razu Cię kojarzę choć nie miałyśmy okazji porozmawiać.
    Na następnym zlocie na pewno to nadrobimy :)
    Pozdrawiam i do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!