piątek, 24 października 2014

Bardzo owocowy segregator kulinarny

Sezon truskawkowy dawno minął, ale można chyba powspominać i pooblizywać się, albo chociaż zapisać letnie przepisy?
Na tą okoliczność przygotowałam bardzo praktyczny notatnik kulinarny z kolorowych, soczystych papierów, bogato zdobiony, jednak bez żadnych wystających elementów.


W środku praktyczne przekładki ułatwiające znalezienie poszczególnych przepisów


oraz po raz pierwszy przeze mnie użyte śliczne karteczki, których celowo nie dziurkowałam, bo właścicielka zamierza w obawie przed zabrudzeniem trzymać je w koszulkach.




 I jak Wam się podoba? Miło mi jest poinformować, że powstał również mój fan page na facebooku: Kartki Natki, do polubienia którego bardzo zapraszam.

Pozdrawiam serdecznie
Natka

4 komentarze:

  1. Taki ładny segregator zasługuje na najlepsze i sprawdzone przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny -moje kolory :) ozdrawiam i zostaje na dłużej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Mam nadzieję, że moje kolejne projekty przypadną Ci do gustu!

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!