środa, 21 listopada 2012

Dla mężczyzny

Hej!
Dzisiaj znowu mała odskocznia od świątecznych klimatów - kartka męska, temat niełatwy, przynajmniej dla mnie. Kartkę dla kobiety robi się szybciutko: jakiś motyw, do tego kwiatki, wstążeczki, zawijaski i gotowe. Z kartką dla faceta jest mały problem, bo te wszystkie dodatki nie pasują i trzeba się nieźle nagłowić, jak całość skomponować, żeby miała ręce i nogi...

Heute ein kleiner Abstecher von den Weihnachtskarten - eine Maennerkarte, ein nicht leichtes Thema, zumindest fuer mich. Es ist einfach eine Karte fuer 'ne Frau zu gestalten: ein Motiv, dazu passende Blumen, Baender, Schnoerkel und fertig. Bei einer Maennerkarte passt das alles einfach nicht und man muss genau ueberlegen, wo was sein muss...


Do obrazka z samochodem dobrałam kolorystycznie papierki, pod spód dałam lekko potuszowany na brązowo dekor Lampa Alladyna, nie miałam pod ręką kosteczek 3D, żeby podkleić obrazek, więc poratowałam się kawałkami niepotrzebnych tekturek.

Zum Bild passte ich Papiere an, drunter habe ich ein Ornament plaziert, ich hatte keine 3D-Dinge (wer weiss, wie es richtig heisst, soll es mir bitte schreiben;) parat, da klebte ich einfach Kartonstuecke.

 
Sam napis miałam odbity na czerwonym tuszem na białej kartce, żeby pasował do całości musiałam go potraktować kawą i niestety zmienił odcień nie wiedzieć czemu na różowy, innego nie miałam, więc musiał zostać. Mam nadzieję, że za bardzo nie razi w oczy...

Die Inschrift war rot auf weissem Papier, aber damit sie zum Rest passt, habe ich Kaffee verwendet und leider ist sie pink geworden, ich hatte keine andere, also ssie musste bleiben. Ich hoffe nur, dass es nicht allzu sehr auffaellt...

Pozdrawiam
Liebe Gruesse 

Natka

5 komentarzy:

  1. liebe Natka,
    Deine Männerkarte ist toll, das Auto und die Gestaltung sind super.

    Wir holen das Moos für die Sterne im Wald

    liebe Grüße

    Annette

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyszła Ci ta karteczka. wszystko fajnie skomponowane.. ręce i nogi są :) pomimo braku kwiatków, wstążek i zawijasków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również uważam że temat męskiej kartki nie jest łatwy ale Tobie poszło wspaniale ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no i super wszystko wygląda.....:...ja też zawsze mam problem z kartkami męskimi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Liebe Natka,
    deine Herrenkarte gefällt mir besonders gut, da sie durch schlicht, aber trotzdem elegant gestaltet ist.
    Liebe Grüße, Anja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!