poniedziałek, 28 lutego 2011

Kotki dwa / Zwei Katzen

Kartka na wyzwanie Craft4you według mapki Olivien. Tradycyjnie miały być użyte produkty ze sklepu i "to nie tylko jeden ćwiek" - u mnie są nawet dwa:) z Dovecrafta oraz dwa kawałki papieru z serii Jack 'n Jill: Day Dreamer i Ode to Joy które mi ostatnio bardzo przypadły do gustu, podobnie jak kwadratowe kartki, no i koty oczywiście.... Wykrojniki udostępnione mi przez Miko

Katzenkarte für eine Herausforderung bei Craft4you. In der letzten Zeit gefallen mir quadratische Karten mit Katzenmotiv dazu...
I kilka zbliżeń:


Dzisiaj dotarły do mnie kolczyki i broszka, które wygrałam w candy u Ludkasz. Ludka była tak miła, że na moja prośbę specjalnie zrobiła kolczyki w innym kolorze niż wylosowane. Dzięki, Kochana!

9 komentarzy:

  1. BArdzo się cieszę,że Ci się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i karteczki i wykrojniki i wygrane candy - nie wiem co naj naj.

    OdpowiedzUsuń
  3. zapomniałabym - tego wczorajszego zlotu Wam najbardziej zazdroszczę. Ja nie dałam rady :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka z tymi kocurkami pod latarnią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kociaki:) A wygrana urocza:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. te kociaczki są boskie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!