środa, 19 września 2012

Muzyczny zestaw

Witajcie w ten pochmurny dzień!
Zostałam niedawno poproszona o wykonanie zestawu - podziękowania dla nauczycielki szkoły muzycznej, koniecznie z użyciem nutek i klucza wiolinowego...


znalazłam w domu fioletowe pudełeczko, okleiłam je papierami, przewiązałam wstążką,


           dopasowałam do niego karteczkę, ozdabiając wszystko kwiatkami, listkami i cudnymi zawijaskami.


Do zestawu dołączona miała być również płyta, która nie zmieściła mi się do środka kartki, więc dorobiłam do niej osobne opakowanie, nie starczyło mi już identycznego papieru, ale na szczęście miałam podobny, tyle że bez seledynu.


Samo pudełeczko posyłam do Hopmartu na wyzwanie Ozdobne pudełko na prezent
 A ponieważ do wykonania zestawu użyłam dwóch dominujących i kontrastujących ze sobą kolorów: seledynu oraz fioletu, więc zgłaszam go na XVI wyzwanie Dwukolorowo-kontrastowo do Craftmanii,

Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Jestem całkowicie zachwycona! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te kolory i to pudełeczko perfekcyjnie wykonane. Robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. super ,czasami brak mi slow do okreslenia tego co czuje, super to za malo albo zbyt powszechne sie zrobilo,wiec wspaniale ,pieknie, chwyta za serce i popycha do pracy.....pozdrawiam. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo cudo cudo
    uwielbiam iolety

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestawik i ślicznie przyozdobione pudełeczko :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu Hopmart

    OdpowiedzUsuń
  6. jedno z moich ulubionych zestawień kontrastowych :) wyszło ślicznie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftManii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny komplet! Gratuluję wygranej w wyzwaniu CraftManii! W pełni zasłużone!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolorystycznie i starannie wykonane. Po prostu cudne
    pozdrawiam - Beata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!