czwartek, 2 czerwca 2011

Letnie kwiatki / Sommerblumen

 Witajcie po przerwie! Trochę mnie nie było, ale taka mała przerwa dobrze mi zrobiła - bez netu też można żyć, i to jak! Trochę pozwiedzałam, również sklepy w poszukiwaniu scrapowych okazji, teraz czekam do wakacji, podczas których planuję urządzenie sobie scrapowego kącika, bo jak na razie wykonanie każdej kartki wiąże się z ogromnym bałaganem na kuchennym stole...
 
 Dlatego też z pewną niechęcią zabrałam się do wykonania urodzinowej kartki dla mojej niemieckiej przyjaciółki kochającej koronki i wszelkie odcienie zieleni. Świetnie do tego celu nadały mi się resztki Sunny Meadow  z cudnej kolekcji Jack 'n Jill oraz arkusz wytłaczanego papieru o fakturze płótna z wzorem liści Peek-a-Boo Leaves Parakeet. Do tuszowania brzegów i stemplowania użyłam moich ulubionych tuszy Cat's Eye.

Idąc za ciosem wykonałam przy okazji jeszcze dwie podobne karteczki dorzucając trochę więcej czerwieni:

Przydadzą się jakichś dla letnich solenizantów...

5 komentarzy:

  1. Witaj ! Bardzo mi miło, że do mnie zajrzałaś.
    Śliczne robisz karteczki :) U mnie jest podobnie z tym całym bałaganem i marzę o pracowni, bo na razie część rzeczy mam w kartonie, część w pudełkach, a reszta w szafie i wiadomo jak to później jest. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo się podoba! taka mega pozytywna i kwiatkowa i piekna i delikatna :) super! buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cię znowu widzieć Natka!!! Widzę, że wróciłaś ze świeżymi pomysłami i cudnymi pracami!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne karteczki :D ja mam swój kącik, ale osobne pomieszczenie mi się marzy ;) pozdrowionka!
    p.s. pamiętam o was i jak się ogarnę poprzyjazdowo, na pewno doczekacie się przesyłki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!