niedziela, 28 listopada 2010

Znowu jestem!



Tę morska karteczkę wykonałam z okazji urodzin dla zaprzyjaźnionego akwarysty morskiego.
A prawie wszystkie elementy pochodzą z nagrody otrzymanej za wygranie wodnego wyzwania w Kwiecie Dolnośląskim:

Takie cuda otrzymałam w nagrodę za wygranie w Wycinance konkursu na lift pewnego scrapa (jako jedyna startująca:)
A przy okazji zamówiłam sobie kilka takich przydasi:

Za największą ilość dodanych prac w Artpasjach za październik wybrałam sobie kilka takich drobiazgów:

3 komentarze:

  1. super karteczka!
    a z wygranymi widzę że szalejesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazbierało się trochę... Ale to nie wszystko - reszta niebawem u Dominiki na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tych wygranych i nagród ;)Fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!