środa, 18 września 2013

Jesienny lampion

Zimno się zrobiło i deszczowo, a ja zrobiłam sobie lampionik, żeby się troszeczkę ogrzać i rozświetlić ponure wieczory.

Bazę wykonałam z kartonu Rapakivi, którą okleiłam po dwóch stronach papierem MME, okienka wycięłam za pomocą wykrojnika, zawiesiłam w jednym z nich tekturową klateczkę z CRAFTfiuna,

na dachu uformowanego z papieru UHK Gallery posadziłam ptaszka z zestawu z klatką.

Dół ozdobiłam  kwiatkami, wśród których znajdują się łososiowe różyczki i kremowe pręciki z Rapakivi. Wszystko jest osadzone na podstawce piwnej.

W środku jest oczywiście miejsce na świeczkę, należy oczywiście zachować dużą ostrożność paląc ją, żeby całość nie stanęła w płomieniach:)
Lampion wykonałam na podstawie tego kursu dokonując kilku modyfikacji.

Lampionik zgłosiłam na konkurs" Papier w trzech wymiarach" na forum Scrappassion.
Posyłam go również na różane wyzwanie do Na Strychu
 
oraz na jesienne do: Projekt wagi ciężkiej.

Pozdrawiam

Natka

6 komentarzy:

  1. jaki zachwycający! musi świetnie wyglądać w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrzowska praca, przepiękny lampion.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny, bardzo wysmakowany lampionik... I do tego iskierka humoru iście natkowego "....na podstawce piwnej..."

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna praca!

    pozdrawiam ze sklepu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!