piątek, 10 maja 2013

Ślubna torebeczka:)

Witam!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać ozdobioną w ekspresowym tempie torebkę - opakowanie na kartkę o troszkę większych niż typowe wymiarach.


Kartka powstała już jakiś czas temu, dokładniej można ją obejrzeć tu.


Ponieważ działać trzeba było szybko, wzięłam gotową torebkę prezentową, przykleiłam do niej ramkę - serduszko z CRAFTfuna,


miałam na szczęście jeszcze primowego kwiatka (jaśniejszego niestety, ale dopasowałam do niego rączki torebki) oraz ten sam papier, z którego wykroiłam nawiasowy kształt i wszystko zagrało.
Bo ładne opakowanie to połowa sukcesu, prawda?


Pozdrawiam i miłego weekendu życzę

Natka

3 komentarze:

  1. Liebe Natka,
    wunderschön ist dein Set. Die Farben und die Stanzungen hast du sehr schön gewählt. Richtig romantisch. Ich wünsche dir alles Gute.
    Liebe Grüße, Anja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszło. Bardzo ładne kolory zgrałas ze soba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna karteczka. Muszę przyznać, że wykrój serduszka które wygląda jak koronkowe robi duże wrażenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!