środa, 27 marca 2013

Z krzyżami

Witajcie!
Święta coraz bliżej, a ja ciągle siedzę w papierach tworząc ostatnie kartki, licząc, że poczta nie zawiedzie i dostarczy je na czas...

Hallo! 
Ostern rueckt immer naeher, und ich stecke noch in meiner Werkstatt, wo meine letzten Karten entstehen in der Hoffnung, dass die Post nicht versagt und sie rechtzeitig zustellt...


 Przygotowałam dwie serie kartek w stonowanej kolorystyce: pierwsza z wykorzystaniem tekturowych oraz stemplowanych krzyży z CRAFTfuna,

Ich habe zwei Kartenserien in getoenten Farben vorbereitet: 



oraz druga: taka naprawdę ekspresowa, w obu wykorzystałam napisy autorstwa nieocenionej joligg.



Pozdrawiam
Liebe Gruesse
Natka

5 komentarzy:

  1. Piękne...Udanych radosnych i wiosennych świąt życzę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Eleganckie i wymowne. Doskonale prezentują ideę tych Świąt. Najpiękniejsze kartki Wielkanocne z jakimi się spotkałam w tym sezonie, a może nie tylko w tym :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego...
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne ;) szczególnie pierwsze mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!