środa, 17 października 2012

Rubinowe gody

Witam!
Ostatni czas obfituje w mojej rodzinie w różne okrągłe rocznice, niedawno robiłam kartkę na osiemdziesiątkę teścia, a kilka dni temu moi rodzice świętowali rubinowe gody.


wiec i na tą okazję wypadało również stworzyć stosowną karteczkę w odpowiednich barwach (użyłam papierów z zestawu Pink Painter z UHK)
Po raz kolejny przydał mi się arkusz cyferek z Craftfuna, po raz pierwszy za to sięgnęłam po bramę.


Nie byłabym sobą, gdym nie wręczyła kartki odpowiednio opakowanej, do ozdobienia pudełka użyłam  uniwersalnego zawijaska.



Moja kartka to center step card, natomiast w CraftFun trwa wyzwanie na wykonanie side step card. Spróbujcie, to nie takie trudne, jak się wydaje, a taka kartka naprawdę robi wrażenie!

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Śliczna kartka, rodzice na pewno będą zachwyceni :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki tworzysz ;-) Trudno mi pod każdą pracą coś podpisać , ale na prawdę podobają mi się. Aranżacja Twoich "schodkowych " jest rewelacyjna. Ta z rowerem też super . I mogłabym tak pisać i pisać ;-)))) Pozdrawiam,zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!